‹ Terug

Treant zorggroep

De Treant Zorggroep bestaat uit drie ziekenhuizen (Bethesda Hoogeveen, Scheper Emmen en Refaja Stadskanaal) gecombineerd met een aantal zorglocaties. Een nieuwe naam en huisstijl met een grafisch hart als logo vormen de paraplu over alle locaties. Aan Open de opdracht om de huisstijl verder door te voeren en een communicatieconcept te ontwikkelen voor de marketing en communicatie van Treant. In het beeldconcept dat we ontwikkeld hebben vormt het logo in de vorm van een kussentje het verbindende element in de fotografie. Het logo is door zijn vorm en uitvoering wat hard en hoekig en heeft daardoor een wat zakelijk karakter, maar door er een stoffen kussen van te maken wordt het een zachter en warmer hart. Het kussentje draagt op deze manier niet alleen bij aan het bekender maken van het nieuwe logo en de huisstijl, maar wordt ook gebruikt in situaties van interactie en verbinding met de patiënt/cliënt. Het zorgt in diverse situaties letterlijk voor ondersteuning of troost/warmte: mooi symbolische waarden die belangrijk zijn voor Treant.

Fotografie Treant
Fotografie Treant
Fotografie Treant
Fotografie Treant
Roll-up banners
Personeelswerving in de vorm van een folder
Personeelsmagazine Anttré