N33
‹ Terug

N33

Opdracht

Maak een huisstijl en campagne die het verhaal van de nieuw te ontwikkelen N33 vertelt. Deze nieuwe weg verbindt niet alleen locaties maar ook andere thema’s zoals duurzaamheid en leefbaarheid. Burgerparticipatie en inspraak staan hierbij hoog in het vaandel. 

Strategie

De vele thema’s komen kleurrijk samen in een logo dat uit één vloeiende lijn bestaat waarmee we de verbinding weergeven. Ieder thema heeft daarbij zijn eigen kleur en die komt terug op de betreffende thema-pagina van de website. De campagne-pay-off ‘Meer weg, meer waarde’ geeft aan dat de weg niet alleen maar een stuk asfalt is dat A met B verbindt; het levert in meerdere opzichten een meerwaarde op.

Uitvoering

Door het gebruik van zwart-wit fotografie ontstaat niet alleen een mooi en opvallend contrast met de kleurrijke huisstijl; we geven hiermee ook aan dat de weg nog in ontwerp en ontwikkeling is en nog niet helemaal ingekleurd.