Broekema.Nielsen
‹ Terug

Broekema.Nielsen

Opdracht

Ontwikkel een nieuwe en onderscheidende corporate identity voor de meest kleurrijke notarissen van Noord-Nederland. En zorg in het verlengde hiervan voor opvallende en spraakmakende communicatie-uitingen.

Strategie

De kleurrijkheid van Broekema en Nielsen hebben we letterlijk vertaald in een kleurrijke huisstijl; iets wat op zich al onderscheidend is in de over het algemeen wat saaie wereld van notarissen. Vervolgens zijn we letterlijk op de inhoud gaan communiceren door ook hier weer gebruik te maken van de kracht van Broekema en Nielsen en de zwakte van het notarissen-vak: het feit dat er wel heel veel gesproken wordt in jargon. En het feit dat Broekema.Nielsen altijd een punt heeft. Letterlijk en figuurlijk.

Uitvoering

Met gekleurde teksten op een vol-vlak gekleurde ondergrond scheppen we opvallende uitingen waar je niet om heen kunt. De teksten zijn scherp en puntig en met een knipoog. Helemaal passend bij Broekema en Nielsen. Zodat imago en identiteit mooi samenvloeien.

Rapportomslag Rapportomslag