Bossers & Cnossen
‹ Terug

Bossers & Cnossen

Opdracht

Ontwikkel een herpositionering voor Bossers & Cnossen waaruit de meerwaarde van het ICT-bedrijf spreekt en waarmee B&C veel meer in de markt wordt gezet als allround ICT-specialist in plaats van 'handelaar in hardware', een oude en soms nog wat hardnekkige perceptie. Maak vervolgens een restyling van de huisstijl waarbij de kracht en eenvoud van het oude logo in tact blijft, maar er wel een verdieping wordt toegepast die aansluit bij de nieuwe positionering.

Strategie

Die nieuwe positionering is samengevat in de pay-off ‘Sharing ideas & IT’. Hiermee zetten we ICT-specialist Bossers & Cnossen in de markt als bedrijf dat kennis en informatie deelt met haar klanten volgens de filosofie dat delen belangrijker is dan hebben. Waarbij we met het delen ook refereren aan adviseren in plaats van alleen maar leveren. In de nieuwe huisstijl is er een prominente plek gegeven aan het &-teken en aan transparante vierkante blokken. Met het &-teken geven we de toegevoegde waarde van Bossers & Cnossen aan als het gaat om allerlei ICT-oplossingen.

Uitvoering

In de communicatie leggen we steeds de koppeling met de behoeften van de klant: in de campagne-uitingen vormt het &-teken letterlijk de verbinding tussen titel en uitleg. Met de transparante blokkensystematiek geven we de modulaire aanpak van Bossers & Cnossen weer en appelleren we met de overvloeiende en doorzichtige vlakken aan het delen van kennis en ideeën.